8 tekenen dat uw motor revisie nodig heeft
In deze blog bespreken we 8 veelvoorkomende signalen die aangeven
Mathias Hatz was in 1880 gestart met zijn bedrijf, echter besloot wel pas in 1906 gasmotoren te bouwen. Deze beslissing kwam pas in 1906, nadat Hatz een brief had gestuurd naar de grote motorenfabrikant Deutz in Keulen. Hij had de brief gestuurd met de vraag of hij dealer mocht worden, waar hij vervolgens nooit een reactie op kreeg.
In 1910 volgde een gloeikopmotor en in 1926 bouwde hij de eerste serie Hatz dieselmotoren. In de jaren 50 gooide de derde Hatz generatie radicaal het roer om en werd een serie aan luchtgekoelde dieselmotoren ontwikkeld. In 1963 Kwam Hatz officieel in Nederland onder de koepel van Hatz Nederland, waar ze tot op de dag van vandaag nog steeds actief zijn binnen drie gebieden:
Economisch
Failsave en betrouwbaar
Robuust en onverwoestbaar
Universeel inzetbaar
Duurzaamheid als succesformule
De watergekoelde en luchtgekoelde motoren van Hatz worden onder meer toegepast in hydraulische powerpacks, kranen, hoogwerkers, generatoren, waterpompen, lieren, agrarische werktuigen, wegenbouwmachines, militaire voertuigen en rampenbestrijding.
De robuuste motoren zijn van hoge kwaliteit en er gelden hoge kwaliteitseisen voor zowel de motoren als de reserveonderdelen.
Hatz levert de volgende productlijnen:
Bekijk wat we voor u kunnen betekenen en neem contact op.
Bekijk wat we voor u kunnen betekenen en neem contact op.
Dan bent u bij Ausma aan het juiste adres.
Bekijk wat we voor u kunnen betekenen en neem contact op.
In deze blog bespreken we 8 veelvoorkomende signalen die aangeven
Dieselmotor revisie is onvermijdelijk in de agrarische sector, de scheepvaart,
Vrijdag 13 september zijn wij vanaf 12.00 uur gesloten i.v.m. een personeelsuitje.